Соціально-реабілітаційний

Соціально-реабілітаційний – формує в гуртківців навички самоврядування, соціальної активності, відповідальності у процесі активної громадської діяльності.

Презентація Самоврядування

Гурток:

Основи учнівського самоврядування

Керівник гуртка:  Пекар Світлана Михайлівна

     Учнівське  самоврядування  –  результат цілеспрямованих  педагогічних  зусиль  з  формування учнівського  колективу – забезпечує  розвиток таких позитивних якостей, як шанобливе ставлення  до  демократичних  цінностей, норм  співжиття;  почуття  солідарності та  відповідальності, формує  організаторські  здібності  у процесі  виконання  колективних  завдань.

Метою  гуртка  «Основи учнівського  самоврядування»    є  виховання  повноцінного,  соціально свідомого  покоління,  становлення  молоді  як  творчої  сили  суспільства; формування в неї активної життєвої позиції, вміння приймати самостійні рішення та нести відповідальність за них; формування особистості лідера, його організаторських здібностей та його реалізація в суспільному житті; виявлення  та  підтримка  лідерів  молодіжного  руху.

Беручи участь у реалізації соціально значущих проектів і програм, вихованці гуртка  набувають певного життєвого та соціального досвіду, формують свої організаторські вміння, креативні якості, і, найголовніше, усвідомлюють важливість цієї справи.

Учнівське самоврядування сприяє життєвому самовизначенню дітей, розкриває перед ними світ людських взаємин у всій їх складності й суперечливості.