Методична робота

Методична робота в Будинку дитячої та юнацької творчості має цілісну систему дій і заходів, які спрямовані на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педпрацівника, розвиток творчого потенціалу колективу. Вона ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням досвіду діяльності педагогів і конкретного аналізу результатів навчально-виховного процесу.

В закладі існує чітка структура методичної роботи, яка включає в себе роботу методичної ради та методичних об’єднань керівників гуртків, форми роботи і пізнавальну діяльність гуртківців.

Великий потенціал в організації роботи з педагогічними кадрами мають методичні об’єднання керівників гуртків за напрямками. Участь у роботі метод’обєднань – це можливість отримати теоретичні знання, свіжу інформацію з конкретного виду діяльності. Методичні об’єднання працюють за річним планом роботи, ведуться протоколи засідань, наявні робочі матеріали.

В методичному кабінеті сконцентрований необхідний для професійного росту педагогів, науковий та методичний матеріал. З метою зручності його практичного використання в кабінеті створена картотека методичної літератури з різних проблем психолого-педагогічної науки, зібрані підшивки періодичної преси з питань освіти. Оформлені тематичні папки на допомогу керівникам гуртків в самоосвітній діяльності, розроблені адаптовані навчальні програми, плани-конспекти занять та виховних заходів.

В закладі використовуються традиційні та інноваційні форми та методи роботи: круглий стіл, творчий звіт, методичний аукціон ідей, дискусії, відкриті заняття, які сприяють удосконаленню педагогічних знань, прагненню до самоосвіти, до пошуку нових методів роботи, розвитку творчої активності педагогів закладу.

Виявити труднощі в роботі, побачити перспективу, спрогнозувати на майбутнє допомагає діагностування педагогічних кадрів. На цій основі моделюється структура, зміст і форми методичної роботи. В кінці навчального року методична рада виділяє психолого-педагогічні проблеми, над якими доцільно попрацювати в наступному році.

Необхідністю педпрацівників закладу стала самоосвіта, тому що тільки за такої умови вони досягають поставленої мети, творчо зростають, а головне бачать і розвивають здібності своїх вихованців. Прояв самоосвітньої активності педагогічних працівників – результат високої самореалізації особистої діяльності, без якої педагог не може вдосконалювати свій професіоналізм.

Методична робота в Козівському будинку дитячої та юнацької творчості через різні форми та методи спрямована на вирішення проблеми «Розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності особистості  в Козівському БДЮТ».

Педагоги закладу беруть участь у конкурсах методичних матеріалів туристсько-краєзнавчої та науково-технічної тематики.

Презентація Творчий портрет методиста

Залишити коментар